Skip to main content

Veelgestelde vragen

Hier vind je veel vragen beantwoord, wellicht nog niet alle vragen. Heb je een vraag die hier nog niet beantwoord is? Neem gerust contact met ons op via telefoon, mail of whatsapp, en we helpen je graag verder.

Algemeen

Hoe werkt het programma?

Ons programma begint met een aandachtige online analyse op jouw levensstijl, voeding en huidproducten die je nu gebruikt. Op basis van jouw specifieke behoeften stellen we een persoonlijk behandelplan op. Je ontvangt coaching en ondersteuning gedurende het hele proces, evenals onze op maat geselecteerde huidverzorgingsproducten.

Is dit programma geschikt voor alle huidtypen?

Ja, ons programma is geschikt voor alle huidtypen. We passen de behandeling en producten aan op basis van jouw unieke huidtype en behoeften.

Hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie?

De resultaten kunnen variëren, maar de meeste mensen beginnen verbeteringen te zien binnen enkele weken na het starten van het programma. Consistentie is belangrijk voor optimale resultaten. Wanneer je twijfelt aan de resultaten neem dan direct contact op en ga niet iets anders proberen buiten het programma om. Dat geeft vaak meer problemen dan oplossingen.

Zijn de producten veilig voor mijn huid?

Ja, onze producten zijn ontwikkeld met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten en zijn geschikt voor de meeste huidtypen.

Coaching

Hoe werkt de persoonlijke coaching?

Tijdens de eerste online intake maak je kennis met jouw huidbuddy. Hij of zij zal jou begeleiden in het hele programma. Je kunt alle vragen stellen aan je huidbuddy en eens per 4 weken hebben jullie telefonisch contact om de resultaten te borgen en je voortgang op te volgen.

Kan ik mijn coach bereiken buiten de geplande sessies?

Ja, je kunt je coach altijd bereiken via whatsapp als je vragen hebt of extra ondersteuning nodig hebt.

Producten

Wat als ik allergisch ben voor bepaalde ingrediënten?

Geef eventuele allergieën of gevoeligheden aan bij de online intake. We zullen producten vermijden die jouw huid kunnen irriteren.

Zijn alle producten natuurlijk?

Nee, de producten die we gebruiken zijn waar het kan natuurlijk. Maar 100% natuurlijk gaat nog niet.

Betaal ik extra kosten voor jullie coaching?

Nee, je betaalt enkel voor de producten. De coaching, het programma en de mogelijkheid om ons 24/7 vragen te stellen zit daar kosteloos bij.

Kan ik ook samples of proefverpakkingen kopen?

Nee, wij staan voor resultaat en dat behaal je niet met eenmalige gebruik van samples of proefverpakking.

Kan ik de producten gebruiken tijdens de zwangerschap?

De producten met zuren kunnen niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap of tijdens borstvoeding, maar ook bij zwangerschap kunnen we een advies op maat maken.

Zijn de producten dierproefvrij en vegan'?

Alle producten zijn dierproefvrij, niet alle producten zijn vegan.

Kan ik met alle producten tegelijk beginnen?

We maken het advies op maat, precies zoals jij het moet gebruiken. Er zullen ook producten tussen zitten die opgebouwd moeten worden en die je dus niet direct tegelijk kunt gebruiken.

Na het gebruik van de producten tintelt mijn huid. Is dit erg?

Nee, zeker een peeling kan tintelen, soms zelfs een beetje branden, dit hoort erbij, heb je twijfels, stuur een app en wij geven je aan of je deze reactie erbij hoort.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

Na opening zijn de producten 12 maanden houdbaar.

Hoe kan ik de producten het beste bewaren?

Het liefst in een donker kastje op kamertemperatuur, op de wastafel mag ook maar niet de hele dag in de volle zon.

Verzenden & retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling en programma worden verzonden wanneer we het programma hebben uitgeschreven, we streven naar verzenden op dezelfde dat je de betaling voldaan hebt.

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn bestelling?

Er zijn geen verzendkosten in Nederland en Belgie. Daarbuiten houden we de verzendkosten van DHL aan.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Binnen 2 dagen na verzending is de bestelling in huis.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Dat is vreemd en zeker niet de bedoeling, bel of whatsapp ons even dan checken we het voor je.

Mijn bestelling klopt niet met het programma

Een foutje is menselijk en ook wij zijn mensen. Bel of whatsapp ons even dan checken we het voor je en lossen het op.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Ja dit kan zeker, geef dit vooral aan tijdens de online intake.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

In nette doosjes zodat jouw bestelling onbeschadigd bij je thuis komt.

Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland/Belgie?

Ja, we verzenden ook naar landen buiten Nederland/Belgie, hiervoor brengen we de verzendkosten van DHL in rekening.

Betaling & Annulering

Hoe kan ik betalen voor het programma?

We doen jou een aanbod tijdens de intake. Die sturen we per mail en wanneer je betaald via IDeal dan start het programma.

Kan ik mijn programma annuleren?

Ja, je kunt stoppen met het programma, alleen krijg je geen geld terug voor de producten die je al hebt gebruikt.